fot. pixabay.com
O problemie informowaliśmy już w marcu. Wówczas przedstawiciel Grupy Energa zapowiedział, że rachunki w ciągu kilku tygodni powinny trafić do klientów. Problem jednak nie został rozwiązany.

Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa przekazał, że opóźnienia w wystawianiu faktur wynikają z nowych regulacji energetycznych: - Musimy wprowadzić do systemów rozliczeniowych kilkaset tysięcy dokumentów. Jest to proces skomplikowany i czasochłonny. Nasza spółka robi wszystko, aby klienci mogli w sposób prawidłowy skorzystać z Tarczy Solidarnościowej.

- Zgodnie z aktualnym harmonogram, rozpoczęliśmy fakturowanie dla prosumentów. Przygotowujemy się również do wznowienia tego procesu dla innych grup klientów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i prosimy o cierpliwość - dodał dyrektor.

Więcej w poniższym materiale.

sf/mt

Czytaj więcej

Posłuchaj

materiał Sebastiana Ferensa
  • 00:00:00 | 00:00:00
::