fot. pixabay.com
Słuchacze Radia Słupsk alarmują, że ten problem dotyczy zarówno przedsiębiorców, jak i indywidualnych odbiorców.

- Prowadzę sklep spożywczy w mieście od kilku lat. Niestety od grudnia nie otrzymałem rachunku za energię elektryczną. Kontaktowałem się z dostawcą prądu i przekazał, że mam uzbroić się w cierpliwość. Mogę jedynie nadpłacać na poczet tego, co będę musiał uiścić - przekazał jeden z naszych słuchaczy.

Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa zaznaczył na naszej antenie, że zaległe rachunki powinny być wysłane w ciągu kilku tygodni: - Rzeczywiście spółka Energa Obrót czasowo wstrzymała fakturowanie niektórych klientów. Dotyczyło to szczególnie tych, którzy korzystali z nowych regulacji, a złożyli oświadczenia w formie papierowej. Jest to związane z wprowadzaniem do systemu tysięcy dokumentów. Niestety jest to proces skomplikowany i czasochłonny. Aktualnie spółka przystępuje do wznawiania rozliczania tych klientów.

Więcej w poniższym materiale.

sf/mt

Posłuchaj

materiał Sebastiana Ferensa