


-
fot. Aleksandra Śliwińska/Polskie Radio Koszalin
-
fot. Aleksandra Śliwińska/Polskie Radio Koszalin
-
fot. Aleksandra Śliwińska/Polskie Radio Koszalin
-
fot. Aleksandra Śliwińska/Polskie Radio Koszalin
-
fot. Aleksandra Śliwińska/Polskie Radio Koszalin
-
fot. Aleksandra Śliwińska/Polskie Radio Koszalin
-
fot. Jarosław Rochowicz/ Polskie Radio Koszalin
-
fot. Polskie Radio Koszalin
-
fot. Polskie Radio Koszalin
-
fot. Polskie Radio Koszalin
-
fot. Polskie Radio Koszalin



Jarosław Rochowicz: turystyka wpływa na wszystkie dziedziny życia
Prowadzącym piątkową debatę jest dziennikarz Polskiego Radia Koszalin Jarosław Rochowicz: - Turystyka to temat niezwykle rozbudowany, dlatego że wpływa na wszystkie dziedziny życia - począwszy od polityki, ekonomii, gospodarki po nawet relacje międzyludzkie. Dla naszego regionu turystyka jest niezwykle istotna, ponieważ znajdujemy się nad Bałtykiem. Produkt turystyczny powstaje właśnie na linii oddziaływania gmina-powiat-województwo-państwo. My skupiamy się jednak na lokalności. Zastanawiamy się, czy jesteśmy w stanie porzucić pewne drobne animozje polityczne, by mógł powstać wielowymiarowy projekt, który jest wizytówką danej gminy i może wpływać na cały region.
- 00:00:00 | 00:00:00

Robert Stępień: Uzdrowisko Połczyn to uznana marka w kraju
Wiceprezes Uzdrowiska Połczyn podkreślił, że placówka ma markę i historię sięgającą XVII wieku: - To właśnie wtedy odkryto wartości prozdrowotne tego miejsca i naszego „złota”, czyli borowiny. Z ostatnich badań wynika, że ta w Połczynie-Zdroju ma najlepsze lub jedne z najlepszych właściwości w kraju. Nieustannie musimy jednak pracować nad naszą marką. Wynika to z faktu, że trudniej jest przekonać kuracjusza do przyjazdu do Połczyna-Zdroju niż do nadmorskich miejscowości. Jednakże jak turysta do nas przyjedzie, jest zachwycony jakością usług naszego ośrodka.
- 00:00:00 | 00:00:00

Piotr Ostrowski: należy skuteczniej promować produkty regionalne
- 00:00:00 | 00:00:00

Zbigniew Rokicki: wody termalne dałyby impuls do rozwoju Dąbek
Prezes stowarzyszenia Uzdrowisko Dąbki podkreślił, że istotnym elementem strategii uzdrowisk jest informacja: - Dąbki są maleńkie. Chcielibyśmy, aby informacja o naszym istnieniu bardzo szybko się rozchodziła, także na Koszalin. Co ciekawe, tylko 7 proc. koszalinian wie, gdzie znajduje się nasza miejscowość. Aby wypromować nasze uzdrowisko, staramy się m.in. organizować nadmorski bieg uzdrowiskowy oraz lobbować za budową ścieżki rowerowej między Dąbkami a Łazami. Chcemy również, aby u nas dokonano odwiertu wód termalnych, które dałyby impuls do rozwoju tego regionu.
- 00:00:00 | 00:00:00

Paweł Soloch: głównym europejskim celem jest teraz wspólne budowanie bezpieczeństwa
- 00:00:00 | 00:00:00
