











Uczniowie wcielili się w role obywateli krajów o bogatej ofercie kulturalnej i historycznej, takich jak Francja, Włochy czy Hiszpania: - Luwr w Paryżu, Krzywa Wieża w Pizie, Koloseum w Rzymie są to piękne miejsca, które warto odwiedzić - przekonywali naszego reportera.
Targi były dla młodzieży z klas hotelarskich i turystycznych swego rodzaju testem ich umiejętności marketingowych, który zdaniem nauczycielki przedmiotów zawodowych Agnieszki Swastek zdali celująco: - Uczniowie przygotowali stanowiska, które pokazują, że ich zawodowe umiejętności są już bardzo duże i że się odnajdą w przyszłości w świecie marketingu, sprzedaży usług hotelarskich, turystycznych i gastronomicznych. Dzisiejsze targi są naszym wspólnym sukcesem.
Targi Hotelarsko-Turystyczno-Gastronomiczne "HOTUGA" organizowane są w kołobrzeskim Ekonomie już od 23 lat.
mw/kp