
fot. Radosław Żmudziński
Lokomotywa została przywieziona z gryfickiego oddziału Muzeum Narodowego w Szczecinie. W Koszalinie przejdzie gruntowny remont i od czerwca 2020 roku ma kursować do Rosnowa.
Jej remont kosztować będzie ponad pół miliona złotych. Pieniądze pochodzą z budżetu obywatelskiego z 2015 roku.
Zabytkowy parowóz został wyprodukowany w 1951 roku w Fabryce Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego w Chrzanowie. Linie kolejowe w Koszalinie i Białogardzie obsługiwał w latach 70.
mm/ar

fot. Radosław Żmudziński


-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński
-
fot. Radosław Żmudziński


Posłuchaj
Paweł Gajdzica, prezes Towarzystwa Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej.- 00:00:00 | 00:00:00
::