POLREGIO dołączyło do Systemu FALA – narzędzia elektronicznego do zakupu biletów i planowania podróży w transporcie publicznym na Pomorzu. Tym samym pociągi spółki zostały zintegrowane z komunikacją miejską w tym regionie kraju - podał przedstawiciel POLREGIO.
Rzecznik prasowy POLREGIO S.A. Jakub Leduchowski poinformował we wtorek, że pasażerowie kolei na Pomorzu mogą już korzystać z Systemu FALA.
- Do współpracy dołączyły spółki POLREGIO i PKP SKM w Trójmieście. Poza pociągami tych przewoźników kursujących w województwie pomorskim System FALA umożliwia korzystanie ze środków komunikacji miejskiej (autobusów, tramwajów trolejbusów) w Trójmieście, Słupsku, Władysławowie, Chojnicach, Lęborku, Pucku i Wejherowie - dodał Leduchowski.
System FALA to trzy kanały sprzedaży: aplikacja mobilna System FALA, portal pasażera systemfala.pl oraz blisko 6 tys. czytników i automatów biletowych w pojazdach miejskich, na peronach i stacjach kolejowych. W każdym z nich można będzie kupić bilety POLREGIO, które są dostępne również: w elektronicznych systemach sprzedaży, w tym mPOLREGIO czyli aplikacji mobilnej POLREGIO i serwisie internetowym bilety.polregio.pl, w automatach biletowych, kasach biletowych oraz u obsługi pociągu.
Jak podaje POLREGIO, identyfikatorem podróżnego może być „Karta FALA”, ale także karta płatnicza zarejestrowana w Systemie FALA jako identyfikator lub metoda płatności. „Karta FALA” jest bezpłatna i dostępna na zamówienie – elektronicznie lub w punktach obsługi klienta Systemu FALA.
W aplikacji i na stronie internetowej Systemu można również sprawdzić rozkład jazdy. Dostępna jest też infolinia pod numerem: 585 733 585.
Połączenia POLREGIO dostępne w ramach Systemu FALA można sprawdzić na stronie przewoźnika: polregio.pl.
PAP/zn