Dyrektor wydziału polityki przestrzennej był gościem Radia Słupsk. W rozmowie z Marcinem Kamińskim opowiedział m.in. o obostrzeniach wynikających z Uchwały Reklamowej.
31 grudnia kończy się drugi okres przejściowy uchwały reklamowej. W związku z planowanymi zmianami wielu przedsiębiorców otrzymało nakazy ściągnięcia billboardów: - Uchwała konkretnie precyzuje gdzie i jakiej wielkości możemy wieszać reklamy. Do końca roku przedsiębiorcy muszą się do niej dostosować - zaznaczył Maciej Araszkiewicz.
- Muszę przyznać, że ostatni okres jest dla nas bardzo pracowity. W 2020 r. wydaliśmy 100 opinii dotyczących reklam przedsiębiorców. W tym roku było to już prawie 300, z czego 100 opinii sporządziliśmy w listopadzie. Wynika to z tego, że 1 stycznia wszystkie reklamy w mieście powinny być dostosowane do wprowadzonej uchwały - dodał nasz rozmówca.
Szczegółowe wytyczne uchwały reklamowej znajdują się na stronie internetowej słupskiego ratusza.
Więcej w poniższej rozmowie.
mk/mt
