fot. Mateusz Sienkiewicz/Polskie Radio Koszalin
Inicjatywa ma połączyć gminy Połczyn-Zdrój, Świdwin, Czaplinek, Złocieniec i Barwice. Samorządowcy będą promować swoje mocne strony, aby wspierać lokalnych wytwórców i przedsiębiorców z branży turystycznej.
Kazimierz Lechocki, wójt gminy Świdwin liczy, że „Szwajcaria Połczyńska” będzie alternatywą dla terenów nadmorskich: - To wielka szansa dla naszej turystyki. Możemy pokazać, jak piękne są nasze tereny i jak ciekawą mamy historię.
Ambasadorem marki „Szwajcaria Połczyńska” została Anna Bańkowska. Wicemarszałek województwa zachodniopomorskiego upatruje w tej współpracy szansy na rozwój regionu i dobre wykorzystanie unijnych funduszy: - „Szwajcaria Połczyńska” musi kojarzyć się z pewnym poziomem usług hotelarskich i gastronomicznych. Chcemy, aby produkty i usługi z logotypem tej marki były na najwyższym poziomie.
Z marki „Szwajcaria Połczyńska” korzystać będą mogły nie tylko samorządy. Logotyp będzie udzielany także prowadzącym działalność turystyczną i lokalnym producentom promującym walory regionu.
ms/rz
fot. Mateusz Sienkiewicz/Polskie Radio Koszalin
fot. Mateusz Sienkiewicz/Polskie Radio Koszalin
fot. Mateusz Sienkiewicz/Polskie Radio Koszalin
fot. Mateusz Sienkiewicz/Polskie Radio Koszalin
fot. Mateusz Sienkiewicz/Polskie Radio Koszalin