fot. pixabay.com
Ruszyła akcja, której celem jest promowanie szczepień wśród osób, które nie zdecydowały się jeszcze na przyjęcie preparatu przeciwko COVID-19. Po zaangażowaniu znanych osób przyszedł czas na marketing bezpośredni - telefoniczny.

- Do osób, które jeszcze się nie zaszczepiły ani nie zapisały na szczepienia, ale mają aktywne Internetowe Konto Pacjenta, będzie dzwonić konsultant infolinii Narodowego Programu Szczepień - wyjaśnia Małgorzata Koszur, rzecznik Narodowego Fundusz Zdrowia oddział w Szczecinie. - Takiego telefonu możemy się spodziewać z numeru 22 165 51 55, który można zweryfikować na stronie internetowej www.gov.pl w zakładce kontakt. Podczas rozmowy konsultant poinformuje, daną osobę, że ma ona wystawione e-skierowanie i morze zarejestrować się na szczepienie. Przedstawi korzyści i zachęci do szczepienia. Jeśli rozmówca wyrazi zgodę, to wtedy konsultant ustali odpowiedni termin i miejsce szczepienia - dodaje.

Jak zapewniał, w czasie konferencji prasowej minister zdrowia Adam Niedzielski, w najbliższym czasie ma być wykonanych blisko milion takich połączeń.

Konsultanci będą dzwonić od poniedziałku do piątku w godz. 8-21 i będą podejmować trzy próby kontaktu.

Przypomnijmy, liczba wykonanych szczepień w Polsce przekroczyła 28 milionów. W pełni zaszczepionych jest ponad 12,8 mln osób.

ms/red.

Posłuchaj

materiał Mateusza Sienkiewicza
  • 00:00:00 | 00:00:00
::