Młodzież wcieliła się w rolę obywateli poszczególnych krajów, takich jak: Grecja, Irlandia, Francja, Włochy, Meksyk, Ukraina czy Hiszpania. - Marzy mi się odwiedzenie Paryża. Tam kultura jest tak różnorodna i kolorowa - powiedziała naszemu reporterowi jedna z uczennic.
Targi odbyły się w formie konkursu. Każde stoisko zostało ocenione przez komisję konkursową. Młodzież musiała wykazać się umiejętnościami marketingowymi, kreatywnością oraz wiedzą na temat obyczajów i kultury danego kraju.
- Jesteśmy pod wrażeniem kreatywności naszych uczniów. Stworzyli stoiska, które promowały państwa, w których część z naszych uczniów jeszcze nie była. Uczniowie przygotowali menu reprezentujące dany kraj, przedstawiali postaci charakterystyczne dla niego oraz starali się mówić w danym języku - mówi Agnieszka Swastek, nauczyciel przedmiotów zawodowych.
Targi Hotelarsko-Turystyczno-Gastronomiczne HOTUGA odbyły się w kołobrzeskim Ekonomie już 21. raz
mw/ar