Szukaj w serwisie

p.ostrowski@radio.koszalin.pl
943470962

O autorze

22 lipca 17:27 Piotr Ostrowski o Apulii - krainie nieskończonego piękna [ZDJĘCIA] W „Smakach Świata” spotkaliśmy się z Piotrem Ostrowskim, który snując opowieści o pięknej włoskiej krainie i relacjonując swoją ostatnią podróż, przeniósł słuchaczy na Półwysep Gargano. Jest to malownicze miejsce położone we wschodniej części Półwyspu Apenińskiego. 22 lipca 09:15 Źródło: redakcja Odkrywaliśmy dzikie zakątki Jeziora Bobięcińskiego Wielkiego W czwartek, w ramach letniej akcji Radio Koszalin na wakacjach, nasi dziennikarze postanowili odwiedzić Jezioro Bobięcińskie Wielkie. Pieszo oraz na łodziach szukali wyjątkowych zakamarków nieodkrytych przez turystów. 20 lipca 09:13 Korzystaliśmy z uroków rzeki Grabowej i jeziora Trzcińskiego Wtorek to drugi dzień 4-dniowej wyprawy Polskiego Radia Koszalin po regionie polanowskim. W czasie podróży chcemy pokazać wyjątkowe okolice znajdujące się nieopodal Koszalina, bo jak się okazuje - nie musimy wyjeżdżać za granicę, by dotrzeć do pięknych i ciekawych historycznie miejsc 5 kwietnia 13:52 Źródło: redakcja Wielkanoc na Kaszubach 7 marca 15:26 Źródło: redakcja Oscypki, zbójnickie placki i kwaśnica. W „Smakach Świata” zapraszamy Państwa na weekendowy wypad na Podhale Wszyscy kochający podróże, w czasie pandemii nie mogą znaleźć dla siebie miejsca. Samoloty nie latają, wyjazd za granicę to m.in. wymóg robienia testów. Podsumowując - same kłopoty. Dlatego dla zaspokojenia podróżniczej duszy pozostało nam odkrywać nasz region oraz Polskę. I właśnie w najnowszych „Smakach Świata” Piotr Ostrowski opowie o tym, jak udało mu się „wyskoczyć” na kilka dni na Podhale 16 lutego 19:16 POLSKA - Nadleśnictwo Sławno - odcinek 41 Ostatni czas, z racji pandemii, niejako zobligował nas do tego, aby naszą audycję „Smaki Świata” przeobrazić w smaki regionu. Dzięki temu, mamy dodatkowy impuls do odkrywania tego, co niebywałe, oryginalne i przyjemne, a jednocześnie - jest na wyciągnięcie naszej ręki 10 stycznia 14:40 POLSKA - Słowińskie Błota - odcinek 40 Mimo zimowej aury i obostrzeń związanych z pandemią „Radiowy Klub Obieżyświata” nie poddaje się i dostosowując się do wszelkich restrykcji, wyrusza w kolejną podróż. Tym razem nasi dziennikarze - Piotr Ostrowski i Jarosław Rochowicz udali się w okolice Darłowa w poszukiwaniu tajemniczych mrówek Forsslunda. W tym celu odwiedzili rezerwat przyrody „Słowińskie Błota”. 29 grudnia 12:04 Radiowy Klub Obieżyświata: podróżnicze podsumowanie roku 2020 Jarosław Rochowicz oraz Piotr Ostrowski w grudniowej audycji w ramach Radiowego Klubu Obieżyświata, opowiedzieli o najciekawszych podróżach, zabytkach oraz smakach, na jakie trafili w mijającym 2020 roku. Mimo pandemii dziennikarze odkryli wiele ciekawych miejsc w regionie, ale też zabrali słuchaczy w dalsze podróże 21 października 17:44 Komentarz Piotra Ostrowskiego: rozmawialiśmy o COVID-19 i wspominaliśmy zmarłego burmistrza Ustki Prezes i redaktor naczelny Polskiego Radia Koszalin mówił dziś o sytuacji w kraju i regionie związanej z pandemią koronawirusa. Wspominał również zmarłego burmistrza Ustki Jacka Graczyka. 6 września 16:31 POLSKA - Winnice Dolnego Śląska oraz województwa lubuskiego - odcinek 35