Szukaj w serwisie

p.ostrowski@radio.koszalin.pl
943470962

O autorze

19 września 14:07 „Smaki Świata”: Piotr Ostrowski i Jarosław Rochowicz o Mykonos - filigranowej greckiej wyspie W „Smakach Świata” spotkaliśmy się z Piotrem Ostrowskim, prezesem Polskiego Radia Koszalin, który relacjonując swoją ostatnią podróż, przeniósł słuchaczy na archipelag Cyklad 25 sierpnia 10:34 „Radio Koszalin na wakacjach” na Pojezierzu Wałeckim. Podsumowujemy naszą wyprawę Przepiękne jeziora, tajemnicze historie oraz bezkresne lasy - nasi dziennikarze Piotr Ostrowski i Jarosław Rochowicz przez cztery dni poszukiwali dla państwa najciekawszych miejsc Pojezierza Wałeckiego 24 sierpnia 13:23 „Radio Koszalin na wakacjach”: byliśmy blisko przyrody - nad jeziorem Raduń w Wałczu i w Dzikiej Zagrodzie w Jabłonowie Przepiękne jeziora, tajemnicze historie oraz bezkresne lasy - nasi dziennikarze Piotr Ostrowski i Jarosław Rochowicz czwarty dzień poszukują najciekawszych miejsc Pojezierza Wałeckiego. O jeziorze Raduń opowiedział nam kapitan pływającego po nim statku. W Jabłonowie przyglądaliśmy się natomiast życiu rysi i żubrów 23 sierpnia 17:10 „Radio Koszalin na wakacjach”: najpierw sport w Wałczu, a potem regionalne przysmaki w Szwecji Przepiękne jeziora, tajemnicze historie oraz bezkresne lasy - nasi dziennikarze Piotr Ostrowski i Jarosław Rochowicz trzeci dzień poszukują najciekawszych miejsc Pojezierza Wałeckiego. W poniedziałek opowiedzieli o Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Wałczu, a we wsi Szwecja spróbowali lokalnego przysmaku - kiszki szwedzkiej. Planują dziś także wizytę w sanktuarium w Skrzatuszu 22 sierpnia 17:08 Źródło: redakcja Piękne i tajemnicze Pojezierze Wałeckie - „Radio Koszalin na wakacjach” w kolejnej podróżniczej trasie Przepiękne jeziora, tajemnicze historie oraz bezkresne lasy - nasi dziennikarze Piotr Ostrowski i Jarosław Rochowicz drugi dzień poszukują najciekawszych miejsc Pojezierza Wałeckiego. Wśród gości w naszym studiu plenerowym na promenadzie w Wałczu m.in. olimpijczycy, żeglarze oraz miłośnicy historii 21 sierpnia 15:43 Źródło: redakcja „Radio Koszalin na wakacjach”: pierwszy dzień odkrywania uroków Wałcza za nami Za ekipą „Radia Koszalin na wakacjach” pierwszy dzień w Wałczu. W naszym plenerowym studiu pojawiło się wielu wspaniałych gości, którzy opowiedzieli nam o regionie 31 lipca 16:34 Źródło: redakcja W „Smakach Świata” poznawaliśmy historię Sandomierza i jego okolic. „To kraina winnic” 22 lipca 17:27 Piotr Ostrowski o Apulii - krainie nieskończonego piękna [ZDJĘCIA] W „Smakach Świata” spotkaliśmy się z Piotrem Ostrowskim, który snując opowieści o pięknej włoskiej krainie i relacjonując swoją ostatnią podróż, przeniósł słuchaczy na Półwysep Gargano. Jest to malownicze miejsce położone we wschodniej części Półwyspu Apenińskiego. 22 lipca 09:15 Źródło: redakcja Odkrywaliśmy dzikie zakątki Jeziora Bobięcińskiego Wielkiego W czwartek, w ramach letniej akcji Radio Koszalin na wakacjach, nasi dziennikarze postanowili odwiedzić Jezioro Bobięcińskie Wielkie. Pieszo oraz na łodziach szukali wyjątkowych zakamarków nieodkrytych przez turystów. 20 lipca 09:13 Korzystaliśmy z uroków rzeki Grabowej i jeziora Trzcińskiego Wtorek to drugi dzień 4-dniowej wyprawy Polskiego Radia Koszalin po regionie polanowskim. W czasie podróży chcemy pokazać wyjątkowe okolice znajdujące się nieopodal Koszalina, bo jak się okazuje - nie musimy wyjeżdżać za granicę, by dotrzeć do pięknych i ciekawych historycznie miejsc