fot. Jarosław Ryfun
Laur Made in Koszalin otrzymały m.in. Młyny Stoisław w biznesowej kategorii „Produkty znane w kraju i na świecie”.

Jak podkreślił reprezentujący firmę Jacek Zglinicki, sukces przedsiębiorstwa opiera się m.in na współpracy z regionalnymi firmami: - Nasze produkty są rozpoznawalne na świecie, ale w naszej działalności skupiamy się na pracy z kolegami i koleżankami z regionu.

Wyróżnienie w kategorii „Styl życia i inspiracje” otrzymała akcja Noc Szkoleń, której celem jest zachęcenie dorosłych do uczenia się, bez względu na wiek. W jej organizację angażują się także dziennikarze Polskiego Radia Koszalin.

Jak powiedział jeden z pomysłodawców akcji Krzysztof Głowacki, są to szkolenia, gdzie koszalinianie wzajemnie się wspierają i dzielą wiedzą: - Szkolić i uczyć się można przez całe życie. Zajęcia prowadzą trenerzy lub instytucje z Koszalina.  

Jak zaznaczyła Justyna Grosicka, prezes Fundacji Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości, wydarzenie Made in Koszalin obrazuje, jak silny i rozwinięty jest biznes w naszym regionie: - Gdyby wydarzyło się „coś” i trzeba byłoby zamknąć bramy naszego miasta, to i tak poradzilibyśmy sobie na wszystkich płaszczyznach. Tego typu uroczystości pokazują, jakie perełki są w regionie. Rekordowa liczba nominacji świadczy o tym, że mamy czym się chwalić na rynku.

Laury Made in Koszalin zostały wręczone w trzech kategoriach: biznes, kultura i design oraz styl życia i inspiracje.

Polskie Radio Koszalin było patronem medialnym Forum Made in Koszalin.

tt/rż

fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun
fot. Jarosław Ryfun

Posłuchaj

Justyna Grosicka, prezes Fundacji Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości
Jacek Zglinicki, Młyny Stoisław
Krzysztof Głowacki, jeden z pomysłodawców Nocy Szkoleń