fot. pixabay
Według zapytanych przez nas ekspertów, to będzie dobry czas dla kołobrzeskiej branży turystycznej. Hotelarze już zacierają ręce, bo miejsca noclegowe sprzedają się jak świeże bułeczki.

Manager sprzedaży i marketingu w kilku kołobrzeskich obiektach hotelarsko-gastronomicznych Kamila Socha powiedziała, że na święta Bożego Narodzenia goście zarezerwowali już wszystkie miejsca: - Stworzyliśmy pakiet świąteczno-noworoczny, który szybko został wyprzedany.

Mariusz Ławro, prezes Regionalnego Stowarzyszenia Turystyczno-Uzdrowiskowego w Kołobrzegu zauważył, że najczęściej rezerwujący pobyt w okresie świątecznym i noworocznym to rodziny i pary, ale widoczny jest coraz bardziej inny trend: - To osoby samotne, ale też starsze, które przyjeżdżają w grupach, by spędzić ten czas wśród przyjaciół.

Pracownicy kuchni, by zapewnić gościom świąteczną atmosferę, przygotowują specjalne menu: - Tradycyjnie na naszych stołach pojawią się pierogi z kapustą i grzybami, barszcz czerwony wigilijny, karp smażony, bigos i kompot z suszu.

Według wyników badań Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS ubiegłoroczne święta Bożego Narodzenia spędziło poza domem ponad 30 procent Polaków.

ma/aj

Posłuchaj

kucharz w restauracji mieszczącej się w kołobrzeskim hotelu Mariusz Ławro, prezes Regionalnego Stowarzyszenia Turystyczno-Uzdrowiskowego w Kołobrzegu Kamila Socha, manager sprzedaży i marketingu w kołobrzeskich hotelach