Kampania #wKobiecejGłowie powstała z troski o dobre samopoczucie kobiet, ich kondycję psychiczną oraz emocjonalną. Kampania ma na celu zapewnienie kobietom przestrzeni do rozmów o ich emocjach, codziennych przeżyciach i doświadczeniach. W ramach kampanii przeprowadzono badanie jaki wpływ na samoocenę i w rezultacie na zdrowie psychiczne Polek mają media społecznościowe. O szczegółach mówi Weronika Trawczyńska - koordynatorka kampanii.
Nikt nie zadba o nasz wizerunek w sieci, tak dobrze jak my same. Ale by to zrobić trzeba wiedzieć jakie i w jaki sposób, publikować treści.
Jak kobiety chciałyby być odbierane w sieci i jak się same tam prezentują, o tym wszystkim mówi Olga Kurenna - specjalistka od działań w social mediach i stylistka.
Mogłoby się zdawać, że słowa popularnej piosenki Ada to nie wypada, nie mają zastosowania w dzisiejszym świecie. Okazuje się, że kobiety nadal są często oceniane w sposób bezpardonowy, a stereotypy mają się zadziwiająco dobrze, również w sieci. Jak wygląda wizerunek kobiet w mediach społecznościowych – zbadała to dr Małgorzata Bulaszewska, kulturoznawczyni z Uniwersytetu SWPS.