fot. pixabay.com
Pandemia wymusiła na nas wiele zmian. Również w kwestii zakupów, które w pewnej części przeniosły się do internetu. Nasi goście, oprócz zakupów online, rozmawiali również o inwestycji w złoto, czy o zmianie sposobu dystrybucji swoich produktów przez przedsiębiorców.

Pandemia zmieniła nasze podejście do zakupów między innymi spożywczych. Coraz więcej osób decyduje się na zakupy bezpośrednio u producentów rolnych. Powstają różnego rodzaju platformy, dzięki którym takich producentów można poznać. Jak podkreśla Rafał Foryś z portalu rolnikhandluje.pl w kwestii zakupów u rolników dużo się zmieniło właśnie w czasie pandemii.

materiał Renaty Pacholczyk

Czas pandemii wymusił na Polakach wiele zmian i to we wszystkich niemal aspektach życia. Nie inaczej dzieje się w sferze zakupów. Zmieniliśmy swoje priorytety, rozważniej podchodząc do domowej ekonomii. Rzeczywistość, w której nagle przyszło nam żyć wygenerowała w nas chęć i potrzebę bezpiecznego zainwestowania naszych pieniędzy. Polacy w 2020 roku kupili rekordową ilość złota. Z czego to wynika i jak kupując można równocześnie zarobić? O tym opowie Prezes Kołobrzeskiego Klubu Kolekcjonera, znawca rynku numizmatycznego Witold Łukawski, a swoją rozpoczynającą się przygodą z inwestycją w złoty kruszec, podzieli się kołobrzeżanin - pan Marek.

materiał Małgorzaty Abramowicz

Wielu przedsiębiorców w naszym regionie musiało zmienić sposób dystrybucji swoich produktów. Czy udało się i w jaki sposób wpłynęło to na działalność firm? - o tym Roman Biłas, prezes oddziału Północnej Izby Gospodarczej w Koszalinie.

materiał Anny Winnickiej

Od lat liczba sklepów stacjonarnych w Polsce systematycznie spada, za to rośnie liczba sklepów online. Tylko w pierwszym kwartale 2021 r. przybyło 2 tys. sklepów internetowych, a ich liczba osiągnęła w sumie 46,5 tys. Czy preferencje zakupowe Polaków zmieniają się i idą m.in. w stronę internetu? - mówi Piotr Czynsz, ekspert rynku e-commerce.

materiał Tomasza Trana