fot. Karina Dmyterko
Głównym organizatorem wydarzeń kulturalnych w Kołobrzegu było Regionalne Centrum Kultury, które prace nad kampanią promocyjną kurortu rozpoczęło tuż po ogłoszeniu pandemii koronawirusa.

- Opublikowaliśmy osiem „wideospacerów”, które zyskały prawie milion wyświetleń. W maju w 56 lokalizacjach w całej Polsce pojawiły się bilbordy z hasłem „Kołobrzeg na was czeka”. To hasło promowaliśmy także w komercyjnych stacjach telewizyjnych i radiowych - powiedziała Marta Ostapiec, dyrektor Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu.

Prezydent Anna Mieczkowska podkreśliła, że niektóre wydarzenia przełożono lub zmieniono ich formułę: - Podczas festiwalu RCK Pro Jazz muzycy pojawiali się w 6 różnych miejscach w kurorcie. Festiwale: artystów ulicznych czy operetkowy odbyły się w innym terminie.

kd/rz

Posłuchaj

Marta Ostapiec
Anna Mieczkowska