fot. prk24.pl
To efekt wykrycia kilka dni temu koronawirusa u jednej z pracownic. Zgodnie z decyzją sanepidu, dziś przeprowadzona jest dezynfekcja sali obsługi klientów.

Mieszkańcy mogą wszystkie sprawy załatwić za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych ZUS. Czekają nich także konsultanci infolinii pod numerem 22 560 16 00.

Pod numerem 22 290 87 01 można uzyskać informacje na temat świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, a także odnośnie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły.

Pod numerem 22 290 87 02 dyżurują natomiast konsultanci zajmujący się wsparciem przedsiębiorców, a numer 22 290 87 03 przeznaczony jest dla osób, które mają pytania na temat odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.

red./ar

Czytaj więcej