fot. Facebook
O utworzeniu stanowiska zadecydowali miejscy ranni w grudniu ubiegłego roku. Marta Ostapiec jest absolwentką politologii na Uniwersytecie Szczecińskim. Od 2005 roku pracuje w kołobrzeskich instytucjach, gdzie zajmuje stanowiska związane z promocją i turystyką.

Po przesłuchaniu trzech kandydatów dyrektorem ds. promocji została pani Marta Ostapiec. Wcześniej pracowała jako dyrektor w CEPiT-u, a teraz w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji zajmowała się promocją. Ma wieloletnie doświadczenie. Zna Kołobrzeg. Zna lokalny rynek. Ma przy tym kontakty ponadregionalne. Jednogłośnie stwierdziliśmy, że to najlepsza kandydatura - mówi pełniący obowiązki dyrektora Regionalnego centrum Kultury, organizator konkursu Tadeusz Kielar.

Biuro promocji miasta będzie znajdować się w Marinie Solnej w porcie jachtowym w Kołobrzegu. Nowa wybrana dyrektor ds. promocji będzie podlegać dyrektorowi generalnemu Regionalnego Centrum Kultury, na które to stanowisko konkurs jeszcze nie został rozstrzygnięty.

Kołobrzeg nadal nie ma strategii promocji miasta. Prawdopodobnie będzie to pierwsze zadanie nowej dyrektor.

jb/ar

Posłuchaj

Tadeusz Kielar, odpowiedzialny za przeprowadzenie konkursu