fot. Jacek Żukowski
Gościem Mariusza Brokosa była dyrektorka Wydziału Polityki Przestrzennej słupskiego ratusza Ewa Matys, która odniosła się do tzw. uchwały reklamowej, która ma uporządkować przestrzeń publiczną na terenie Słupska.

- Uchwała została przekazana do wojewody i czekamy na jej zatwierdzenie, dopiero potem wejdzie ona w życie. Szyld jest formą reklamy, ale też mówi o prowadzonej działalności w obiekcie. Musimy podkreślić, że zgodę na umieszczenie reklamy wydaje konserwator zabytków. Należy też sprawdzić czy nasza reklama nie zajmuje pasa drogowego, bo z tym wiążą się dodatkowe koszty. Przyjęliśmy zasadę, że na muralu artystycznym również może znajdować się reklama, ale nie może ona przekraczać 30 procent zajętej powierzchni - powiedziała Ewa Matys.

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy.

jż/iw

Posłuchaj

Rozmowa z Ewą Matys