fot. Jacek Żukowski
Gościem Mariusza Brokosa była dyrektorka Wydziału Polityki Przestrzennej
słupskiego ratusza Ewa Matys, która odniosła się do tzw. uchwały
reklamowej, która ma uporządkować przestrzeń publiczną na terenie
Słupska.
- Uchwała została przekazana do wojewody i czekamy na jej zatwierdzenie, dopiero potem wejdzie ona w życie. Szyld jest formą
reklamy, ale też mówi o prowadzonej działalności w obiekcie. Musimy
podkreślić, że zgodę na umieszczenie reklamy wydaje konserwator
zabytków. Należy też sprawdzić czy nasza reklama nie zajmuje pasa
drogowego, bo z tym wiążą się dodatkowe koszty. Przyjęliśmy zasadę, że na muralu artystycznym również może znajdować się reklama, ale nie może
ona przekraczać 30 procent zajętej powierzchni - powiedziała Ewa Matys.
Zapraszamy do wysłuchania rozmowy.
jż/iw