fot. wikipedia
Konferencja odbędzie się na Wydziale Humanistycznym Politechniki Koszalińskiej. Skoncentrowana będzie na zjawisku tabu w reklamie.

Spotkanie ma pozwolić na szeroką refleksję dotyczącą tego, co jest akceptowane w odniesieniu do komunikatów reklam (komercyjnych, społecznych, politycznych), a co normy te przekracza, wywołując społeczny sprzeciw, czasem oburzenie.

Konferencja będzie też szansą na zastanowienie się nad tym, co zyskują nadawcy, naruszając swoimi reklamami powszechnie przyjęte normy społeczne, a co tracą lub stracić mogą. I jak z takimi sytuacjami sobie radzą. Do udziału w konferencji zaproszono przedstawicieli różnych dziedzin naukowych (antropologów, kulturoznawców, etnologów, medioznawców, socjologów, językoznawców), a także praktyków w zakresie szeroko pojętej komunikacji społecznej.

Patronem medialnym imprezy jest Polskie Radio Koszalin.