Jak ważny jest wizerunek w branży? Na to pytanie odpowiedzą prelegenci konferencji zorganizowanej przez Studenckie Koła Naukowe „PR Futura” i „Redakcja Akademicka” Wydziału Humanistycznego Politechniki Koszalińskiej.

Jakie konsekwencje niesie udział celebrytów w reklamach? Jak tworzony jest wizerunek zawodowy offline i online? W jaki sposób miejsca pozornie nudne zmienić w ciekawe i atrakcyjne? Co łączy Społeczną Odpowiedzialność Biznesu z komunikacją medialną? Tych i innych tematów podejmą się prelegenci konferencji 17 maja, rozpoczynającej się o godzinie 10:00 w kampusie Politechniki Koszalińskiej przy ulicy Kwiatkowskiego 6e.

Tematem przewodnim tegorocznej, letniej edycji spotkania jest „Moc komunikowania, czyli jak ważny jest wizerunek w branży”. Przez 10 lat działalności członkowie kół śledzili ogromną rolę mediów w procesie budowania wizerunku firmy/osoby/instytucji oraz  jak ważny, delikatny, a jednocześnie trudny do wypracowania jest pozytywny wizerunek. Dlatego uznali, że temat ten warto poruszyć.

Udział w konferencji wezmą m.in.: lekkoatletka, mistrzyni Europy - Małgorzata Hołub, dziennikarz show-biznesowy wiązany z Wirtualną Polską - Piotr Grabarczyk, oraz trener, konsultant ds. komunikacji, przewodniczący Związku Firm Public Relations  - Marcin Olkowicz. Wydarzenie otworzy Dziekan Wydziału Humanistycznego prof. Michała Polak. Patronat honorowy nad konferencją objęli Jego Magnificencja Rektor Politechniki Koszalińskiej prof. dr hab. inż. Tadeusz Bohdal oraz Prezydent Koszalina Piotr Jedliński.

Program konferencji:

  • 10:00 Otwarcie konferencji - przemówienie Prorektora ds. Studenckich prof. nadzw. dr. hab. inż. Tomasza Królikowskiego, przemówienie Dziekana Wydziału Humanistycznego prof. nadzw. dr. hab. Michała Polaka, słowo opiekuna Studenckiego Koła Naukowego PR Futury i Studenckiego Koła Naukowego Redakcji Akademickiej dr Moniki Kaczmarek-Śliwińskiej i absolwentki Mai Gudell z okazji 10-lecia
  • 10:30 Rafał Wołyniak - Narzędzia budowania marki w kampaniach wizerunkowych na przykładzie BTD.
  • 10:50 Tomasz Wojciechowski - Społeczna odpowiedzialność biznesu a komunikacja medialna.
  • 11:10 Małgorzata Hołub - Media społecznościowe na dystansie dłuższym niż 400 metrów.
  • 11:30 Pytania do prelegentów
  • 12:05 Joanna Chojecka - PR w archiwach - mit czy rzeczywistość? Kilka refleksji z doświadczeń Archiwum Państwowego w Koszalinie.
  • 12:25 Marcin Olkowicz - PR-owiec i jego wizerunek zawodowy.
  • 12:45 Monika Kaczmarek - Śliwińska - Tworzenie wizerunku offline i online – działania ad hoc czy konsekwentna realizacja strategii?
  • 13:05 Pytania do prelegentów
  • 13:40 Piotr Grabarczyk - Celebryci w reklamie – korzyści i zagrożenia wizerunkowe dla marki/przedsiębiorstwa.
  • 14:00 Iwona Dalati - Kreowanie wizerunku biblioteki akademickiej w środowisku lokalnym.
  • 14:20 Pytania do prelegentów
  • 14:40 Zakończenie konferencji

Patronatem medialnym konferencję objęło Polskie Radio Koszalin.

ar