Uczestnicy dyskutować będą m.in. o innowacjach, interakcjach i eksperymentach, jako metodach dążenia do przełomowych odkryć naukowych.

XXIX. KONFERENCJA PROM,
4-7.06.2017, Słupsk/ Dolina Charlotty

Dzień 1 - niedziela (4 czerwca)

  • 10:00 - 19:55 - przyjazd i zakwaterowanie
Dzień 2 - poniedziałek (5 czerwca)
  • 10:00 - 10:10 - otwarcie konferencji - Kmdr por. Wojciech Mundt - Prezes Stowarzyszenia PRom
  • 10:10 - 10:30 - innowacja, interakcja i eksperyment metodami dążenia do przełomowych odkryć naukowych - Dr hab. inż., prof. nadzw. Aleksander Astel - Prorektor ds. Nauki Akademii Pomorskiej w Słupsku
  • 10:30 - 10:50 - budowanie marki Słupska. Jak dziś skutecznie promować miasto? - Robert Biedroń - Prezydent Miasta Słupsk
  • 10:50 - 11:20 – moja pasja moją motywacjąMateusz Kusznierewicz - Eventory
  • 11:30 - 12:00 - Hiron - szkoła z potencjałem (PCG) - Łukasz Nowak - członek Zarządu PCG
  • 12:00 - 12:30 - Nauka po Lucku - videoPROMOCJA - Michał Januszewski - Centrum Efekty
  • 15:00 - 16:30 - Event jako skuteczne działanie marketingowe i PR-owe - Andrzej Targosz - Chief Everything Officer at Eventory
  • 15:00 - 16:30 - Od kuchni - promocja nauki - Natalia Osica, Wiktor Nidzicki
  • 15:00 - 16:30 - Komunikat prasowy - zapomniana sztuka pisania - Bartosz Zajda
  • 15:00 - 16:30 - Nauka po Lucku – videoWARSZTATY - Michał Januszewski - Centrum Efekty
  • 17:00 - 18:30 - Event jako skuteczne działanie marketingowe i PR-owe - Andrzej Targosz - Chief Everything Officer at Eventory
  • 17:00 - 06:30 - Od kuchni - promocja nauki - Wiktor Nidzicki, Natalia Osica
  • 17:00 - 06:30 - Jak skutecznie produkować video - Andrzej Ostrowski - kierownik Biura Rektora, Uniwersytet Wrocławski
  • 17:00 - 06:30 - Komunikat prasowy - zapomniana sztuka pisania - Bartosz Zajda
  • 19:00 - 20:00 - Walne zgromadzenie Stowarzyszenia "Prom"
Dzień 3 - wtorek (6 czerwca)
  • 12:00 - 13:30 - Mózg przeładowany informacjami. Jak przebić się przez barierę medialnego szumu - Piotr Pilewski - wydawca Business Insider Polska, Media Impact Polska
  • 12:00 - 13:30 - Uczelnia a media. Czego chce dziennikarz? - Anna Ślązak - PAP Nauka w Polsce, Ludwika Tomala - PAP Nauka w Polsce
  • 12:00 - 13:30 - Jak TO robią Amerykanie? O portalach uniwersytetów badawczych w USA - Aleksander Anikowski - Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • 12:00 - 13:30 - Nauka po Lucku - videoWARSZTATY - Michał Januszewski - Centrum Efekty
  • 15:00 - 16:30 - Mózg przeładowany informacjami. Jak przebić się przez barierę medialnego szumu - Piotr Pilewski - wydawca Business Insider Polska, Media Impact Polska
  • 15:00 - 16:30 - Uczelnia a media. Czego chce dziennikarz? - Anna Ślązak - PAP Nauka w Polsce, Ludwika Tomala - PAP Nauka w Polsce
  • 15:00 - 16:30 - Jak TO robią Amerykanie? O portalach uniwersytetów badawczych w USA - Aleksander Anikowski - Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • 15:00 - 16:30 - Jak skutecznie produkować video - Andrzej Ostrowski - kierownik Biura Rektora, Uniwersytet Wrocławski
Dzień 4 - środa (7 czerwca)
  • 09:00 - 12:00 - pożegnania
Więcej informacji na http://prom.edu.pl/pl/konferencje.

ar